.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري باند بزرگ سارقان احشام در جويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از دستگيري باند بزرگ سارقان احشام و کشف چندين فقره سرقت خبر داد.

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيد رحمان رضازاده " با اعلام اين خبر گفت : در پي مراجعه يکي از شهروندان و اعلام اينكه 10 راس گوسفند از وي به سرقت رفته ، مأموران پليس آگاهي اين فرماندهي تحقيقات گسترده خود را براي شناسايي و دستگيري متهمان پرونده آغاز كردند.

وي افزود : تيم ويژه اي از کارآگاهان با انجام اقدام اطلاعاتي موفق شدند شش سارق حرفه اي احشام را شناسايي و دستگير کنند؛ متهمان در بازجويي هاي فني به بزه انتسابي اعتراف و اعلام کردند که در سرقت احشام هرکدام از آنان وظايف جداگانه اي شامل سرقت،حمل و نقل و فروش احشام را برعهده داشته اند.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار با بيان اينكه از متهمان تاكنون چندين فقره سرقت احشام كشف شده ، گفت: در بازرسي از مخفيگاه آنان، مقاديري وجوه نقد سرقتي به همراه سلاح شکاري کشف و ضبط شد.
سرهنگ رضازاده در پايان خاطر نشان کرد : متهمان به همراه اموال مکشوفه پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی 12 بهمن 1392
فرعون : ای یوزارسیف در خواب دیدم مردانی زمخت و سبیلو با نیسان آبی از نیل بیرون آمده و گاو و گوسفندان مرا بردند .!!!!!!!! یوزارسیف : شک نکن جویباری ها وارد مصر شدند !!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.